2011/09/29

MULTIPLICACIONES

¡MULTIPLICA SIN PARAR!

12 comentarios:

irati dijo...

Kaixo Begoña ,Irati naiz.
Zer moduz ? Ni ondo.
Jesus Obreron lagun asko egin ditut eta Andrearen eta Jonen klasean tokatu zait.
Ezin izan dut zurekin hitz egin baina bakarrik hau zen kontatzeko modua.

Ondo pasa,

IRATI

sandra dijo...

kaixo begoña sandra naiz os ondo nago eta espero dut zuk erebai ondo nago dicesanas baina es sit tokatu clasekoarekin bakarrik tocatu zait patriciarekin baina besteok dira beste clasekoek espero dut orain daude ikasleek ondo portatzen direla eta espero dut nuria ondo portatzea klasean jaja bueno begoña musu bat.

SANDRA

maider dijo...

kaixo begoña maider naiz eta ezin dutikusi matematikakoa beno, beste momentu batean berriro sartuko naiz
ikusteko.
MUSU BAT


MAIDER

Nuria dijo...

Kaixo Begoña Nuria naiz ondo pasatzen du Sandrarekin.Sandra mensaje bat egin dizut.Bueno agur ondo pasa.

Nuria dijo...

kaixo Begoña Nuria naiz Sandrarekin nago ezin dut ikusi matematikakoa eta landarea oso polita da, beno agur Begoña.

Nuria dijo...

Kaixo Begoña NURA naiz,maider mensaje bat eman dizut eta ni hiru mensaje eta Sandra ere bai beno joan naiz agurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr NURIA

izan2001 dijo...

Kaixo Begoña,ez naiz sartzen baina bloga dibertigarria,interesgarria,polita eta asko ikasten dugu guztiok.

asier dijo...

Kaixo Begoña zer moduz joko hau oso interesgarria eta niri asko gustatu zait.

Andrea dijo...

kaixo Begoña nik ez dut egin matematitako gauza baina seguru oso ona isan behar da.



MUSU BAT ZURE IKASLEA ANDREA

maider dijo...

KAIXO BEGO¡¡¡¡¡

saioa dijo...

kaixo bego¡¡¡

Sara dijo...

Kaixo Begoña !!!!!!😘😘😘